fredag 20. juli 2012

En fin tur til sentrum :)

Planen min for denne dagen, var rett og slett å gjøre en del husarbeid... Jeg fikk nå vasket baderomsgulvet, men så kommer jeg ikke lenger. Roy fikk nemlig telefon fra en venninne, som han ikke har sett på mange år. Hun var nå på besøk i Bergen, og lurte på om vi ville komme og hilse på henne i sentrum. Klart vi ville det... Nå var vi framme litt før henne, så da kikk vi over Torgallmenningen... 
Da bare måtte jeg ta bilde av denne karen her :) Jeg syns det er utrolig at han klarer å stå slik i flere timer...




Etter en liten stund ringte Tone til Roy, og vi møtte henne :) En kjempe koselig dame :)) Vi havnet ned på Egon, hvor vi satt en god stund, og nøt mat og pratet :) En kjempe koselig tid sammen med henne :) 


Nå i ettermiddag, etter at vi kom hjem, har jeg bare sløvet... Ikke fått gjort noe særlig at det husarbeidet jeg skulle, men det kommer nå en dag i morgen også, he he :)

Ønsker dere alle sammen en fin kveld videre, og en riktig god helg :)


1 kommentar:

Astrid Margrete Dalen sa...

Ja, er utrolig hvor lenge sånne klarer å stå helt stille. Var i Puerto de la Cruz på Tenerife i februar, der så vi flere som stod eller satt helt stille i ulike positurer...

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)