lørdag 28. juli 2012

Da har jeg hatt noen fine dager :)

Onsdags kveld kom min svoger og svigerinne over fra Østlandet, og var her i byen like til i morges :) Så Roy og jeg tilbrakte det meste av torsdagen og fredagen sammen med Tom og Bjørg :) Dette har vært kjempe koselig, og det er bare så synd det blir så sjelden vi ser hverandre....
I går ble det så vi var innom Egon to ganger :) Først spiste vi lunsj der, og på kvelden var vi tilbake og spiste middag :) En kjempe koselig dag :) 
Håper bare det ikke er alt for lenge til vi sees igjen nå... Kanskje vi kan få tatt oss en tur til familien neste år :)


2 kommentarer:

Anna Therese sa...

Tro det eller ei men eg har aldri vært på Egon :)
Tror eg må dra med meg Robin neste gang vi er i byn :) Er det god mat der? Noe du annbefaler?

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Ikke vært på Egon før jeg heller.. Eller jo, en gang med Roy da vi traff venninnen hans... Jeg syns maten jeg har spist der hittil har vært god :) Selv liker jeg veldig godt Tacosalaten :) På lørdag spiste jeg bakt potet der, og den var god :) Valgte den med taco på..;) Og så spiste jeg en kyllingrett til middag, og denne var også god :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)