onsdag 4. juli 2012

Da er jeg nesten klar...


for morgendagens reise.. Kofferten er pakket og klar :) Håndbagasjen min inneholder ikke så mye, men jammen har jeg fått med meg noe håndarbeid :) Siden jeg ikke er så glad i å fly, så kan det kanskje være greit med et strikketøy eller to :) Jeg har nå bare valgt ut to små prosjekter da, men sitter å leker med tanken på å ta med meg skjørtet også... Kan jo være greit å få det ferdig.... Jeg får se hva jeg bestemmer meg for :)


Jeg har også tatt med meg et broderi :) For å slippe og telle og slikt på flyet, så har jeg såvidt startet på det, he he :) Det skal nå bli spennende å se, om noen av prosjektene har vokst noe særlig når jeg kommer hjem igjen fra Inger....;))


Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :) Selv skal jeg vel fortsette med å strikke litt og surfe på Fjaseboka, he he...;)


4 kommentarer:

Ranita sa...

Kose deg masse masse :)))

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk :) Jeg skal nok kose meg ja :)))

Anna Therese sa...

God tur og kos deg masse :D Håper du får fint vær på turen din!

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk :) Ja,jeg skal nok få kost meg :) Været får vi ikke gjort så mye med, men håper også på fint vær :) Håper jo at dere også får det her i Bergen den neste uken :))

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)