søndag 22. juli 2012

Da er jeg eier av en strikkemaskin :))))

O'lykke ;)) Sist søndag fikk jeg spørsmål fra min tante, om jeg kom til å bruke strikkemaskin om jeg hadde fått overtatt hennes... Og ja, om jeg klarer å sette meg inn i den, så blir jeg nok å gjøre det svarte jeg. Så da ble det slik...

I dag var Roy og jeg ute hos tante og onkel en tur... Var kjempe koselig å besøke dem :) Bare så synd det blir så alt for sjeldent man blir å besøke familien... Vi satt en god stund, før vi reiste hjem, og nå har jeg altså strikkemaskinen her hos meg :) 
I morgen skal jeg få ryddet plass til den, og kanskje jeg i løpet av noen få dager har fått satt meg inn i alle funksjoner... Satser på det, så jeg kan få prøvd meg på et prosjekt :))



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)