lørdag 9. juni 2012

Syns ikke det er kjekt med strikkeforbud :(

Jeg har de to siste ukene vært veldig plaget med stiv og vond nakke :(( Så nå har jeg begynt på behandling... Jeg er ikke flink med den slags, men var bare nødt nå... For nå har jeg nemlig slitt meg gjennom arbeidsdagene på grunn av nakken...;( Det går fint de første timene på jobb, men så er nakken sliten litt ut på formiddagen :( I går hadde jeg min andre time hos fysioterapeut, og da ba hun meg fint om å strikke minst mulig... 
Ikke noe kjekt å få en slik beskjed når jeg aller helst vil strikke å bli ferdig med skjørtet jeg holder på med.. Det har tatt sin tid med dette, og det vil jo dermed gå enda en god stund før jeg er ferdig med det... Jaja, jeg får nå bare strikke bitte litt hver dag, så går det seg vel til der også tenker jeg :) 



I dag var nå Roy og jeg en tur til sentrum :) Det er ekstra koselig å ta turen dit, når været er så fint som det var i dag :) Det var ganske mange mennesker der, men kanskje ikke så rart, siden det var torgdag i dag :))Når jeg først var i sentrum, så måtte jeg innom Søstrene Grenes :) Der fant jeg ikke all verden denne gang heller, men klarte nå få kjøpt med meg to nøster med bomullsgarn :)) Kjekt å ha :))


Nå skal jeg prøve å få svart et brev her, så ønsker dere alle sammen en fortsatt fin lørdag, og en god helg videre :)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

God bedring vennen :)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)