lørdag 2. juni 2012

Shopping...

 er alltid gøy :))) I dag fikk jeg shoppet for de pengene, som jeg fikk av mine foreldre i bursdagsgave :)) Det ble CD av Laleh, Saras nøkkel på DVD og en øyeskygge... Jeg må nok innrømme at det var ikke den beste CD'en jeg har kjøpt, men jeg fikk nå omsider den sangen jeg har vært ute etter i en god stund... Nemlig "Some die young"....;) Saras nøkkel, har jeg hørt mange anbefale, så nå skal jeg se om jeg kan få sett den ganske så snart...;)


Det blir ikke i kveld, for nå skal jeg få gjort noe annet, som jeg ikke har gjort på en god stund.. Nemlig brodere :) Ønsker alle sammen en fin kveld videre :)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei snuppa:)
Flotte ting du har kjøpt for pengegaven:)
Har du sett filmen?
Hvis det er samme "Some Die Young" du har på cd´n som jeg tenker på så er den veldig fin:)
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)