fredag 22. juni 2012

Jeg gjør ting jeg ikke kan....

Eller å skrive at jeg ikke kan blir vel litt feil, for jeg fikk jo det til... I alle fall i begynnelsen :) Problemet var vel heller det, at jeg har ikke strikket på denne duken på noen dager, og dermed også glemt av hvilken omgang jeg var kommet til. Da jeg begynte på den omgangen jeg trodde jeg skulle starte opp igjen med, følte jeg at det ikke stemte helt allikevel. Så nå ble dette altså bare en liten prøvelapp, og så får jeg vel begynne igjen med friskt mot en vakker dag :) Vet ikke når det blir, for gruer meg allerede til starten :( Det var jammen ikke bare bare å begynne med bare åtte masker. Selv når jeg prøvde meg med bare tre pinner, da i stedet for fire, var det knotete syns jeg. Nå er jeg heldigvis såpass sta, at jeg gir ikke opp ved første forsøk i alle fall :)))


3 kommentarer:

Annette sa...

Syns du er flink jeg:-). Jeg hadde ikke kommet så langt engang....

Annette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk :)
Har nå bestemt meg for å prøve igjen, men ikke før jeg er ferdig med alle de andre prosjektene mine her... Kan jo ikke gi opp :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)