mandag 18. juni 2012

Årets utfordring gjennom Hobbykrok1 :)

Som jeg har nevnt tidligere i år, så er jeg med på den utfordringen om å få ferdig 12 broderier innen utgangen av 2012... Her kan du se de ferdige broderiene mine så langt i år :)
Nå ligger jeg veldig godt an, og det til tross for at jeg nesten ikke har brodert noe særlig den siste måneden... Jeg tror nok jeg skal klare å få ferdig alle 12 broderier også... 


Nå har jeg disse fire igjen: 
De to første motivene har jeg ikke begynt på enda....














På denne julestrømpen har jeg en del igjen på...








På dette motivet, gjorde jeg helt feil og måtte rakne opp igjen alt jeg hadde gjort:( Det skal bli som på bilde nederst.... 























Og ellers har jeg igjen bitte litt på julestrømpen, som jeg oppdaterte i et innlegg for noen dager siden....

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)