tirsdag 1. mai 2012

Hjelpe meg.....

Ikke så godt redigert, men...
Jeg har da ikke mindre enn fire prosjekter, som jeg har lyst å holde på med.. Akkurat nå skulle jeg så gjerne ha hatt like mange armer som en blekksprut, he he :) Det er jo bare så typisk meg å begynne på nye ting, før jeg er ferdig med et.... 
Brodering har jeg gjort veldig lite av det siste, men nå har jeg så vidt fått begynt på en julestrømpe igjen :)
Den rosa kjolen er ferdig, men jeg sliter litt med heklingen. Jeg har aldri lært meg å hekle, og på denne kjolen skal det hekles picot kant rundt halsen, ermehullene, på lommene og helt nede på kjolen. Nå har jeg fått heklet noe som ligner picotkant rundt lommene og rundt halsen. Helt fornøyd er jeg ikke, men det får nå bare gå...;) Nå har jeg igjen å hekle rundt ermehullene og helt nede... Det får nå bli det det blir..;)
Det hvite prosjektet skal nå bli et skjørt, om jeg noen gang blir ferdig med det... Om jeg ikke husker feil, så er det ca. tre år siden jeg begynte på dette prosjektet.. Nå tar hver omgang sin tid, for det er ikke mindre enn 558 masker pr. omgang....
Det siste prosjektet håper jeg å bli ferdig med også... Jeg har i alle fall begynt på en tunika til meg selv :))) Så da gjenstår det bare å se, om jeg får ferdig noen av disse prosjektene etter hvert, he he :)

Vel, da vil jeg få ønske alle sammen en riktig god 1.mai :))




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)