torsdag 17. mai 2012

Her har vi hatt en rolig, men fin 17.mai :)

Siden Roy ikke kan anstrenge seg noe særlig, og John-Martin har smerter i kneet sitt til tider, så har vi bare vært hjemme... Slik som jeg nevnte i forrige innlegg, at vi nok kom til å gjøre...;) Steffen har nå vært med Ina i hele dag, og blir der til i morgen...
Dagen har gått unna med strikketøy, brevskriving, matlaging og oppvaskrydding for min del.... Til frokost spiste Roy og jeg rømmegrøt, og litt ut på formiddagen ville han og John-Martin igjen ha mat. Da var det bare for meg å lage to eggerører (J-M må ha laget med laktosefri melk).....;) Mens de to spiste skive med eggerøre og laks, koste jeg meg med strikketøyet igjen :)
Til middag har vi kost oss med skinkestek med tilbehør, og så var det meningen at vi skulle spise gele til dessert. Den ble nå ikke rørt, for vi var så mette alle tre. 

Nå i kveld spiste John-Martin litt gele, mens Roy og jeg koste oss med fruktsalat og kesam vanilje :) Kjempe godt var det :)) 
Nå skal jeg kose meg litt her på nett, før jeg igjen setter meg til med strikketøyet igjen tenker jeg :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin 17.mai, og håper at alle har hatt en fin dag :)


1 kommentar:

Anna Therese sa...

Har hatt en rolig 17 mai i år vi også :) Var oppe hos mamma og de på koldtbord og så reiste vi hjem :) Synes det er godt med slike rolige dager også :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)