torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen alle sammen :)

Her startet dagen med at jeg våknet av at noen kom inn i leiligheten. Det var da altså guttene mine :) Så nå kan dagen begynne for min del :)
Her i Bergen plasker regnet ned, men det stopper nok ikke oss i  å få kost oss :) Nå blir vi nok for det meste hjemme allikevel. På grunn av Roy som ikke kan anstrenge seg alt for mye, og ikke minst på grunn av John-Martin. Han klarte å ødelegge kneet sitt igjen i går. Eller skaden han fikk pådratt seg for noen år siden, har "slått seg opp igjen".... 

Dagen her vil nok bli brukt til å kose oss med god mat og drikke, se på TV og for min del håndarbeid :) Jeg vil nå ønske dere alle sammen til lykke med dagen :) Håper alle får en fin dag uansett vær og vind :)))







Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)