lørdag 12. mai 2012

Det har gått....


unna med strikketøyet de siste dagene :) Vel, ikke så fort som ønsket, men det går nå unna :) Nå mangler jeg bare noen få cm, så skal jeg begynne å felle av noen masker... Det skal bli litt godt med mindre masker pr omgang :)


I formiddag da jeg var med Roy opp på Haukeland Sykehus for sjekk av arrene, så tittet jeg litt i bladene på NARVESEN... Da kom jeg over et blad jeg ikke har sett før, og måtte bare kjøpe det :) Har nå funnet minst en oppskrift jeg en vakker dag vil prøve meg på :))


Nå skal jeg kose meg litt her ved dataen, før jeg strikker noen omganger til tenker jeg :) Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld :)




2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)
Hehe...ja Narvesen har stadig blader som frister :)
Flotte konfirmant-bilder under her. Koselig kort du hadde laget til Steffen. Jeg har lagt ut det jeg laget til Stian på bloggen min så stikk gjerne innom og ta en titt:)
Håper du har en fin søndag. Kos deg!
*Klemmer fra Inger*

♥ Mys ♥ sa...

Hei igjen :)

Har akkurat vært innom og gitt en stemme til Roy i Safari konkurransen - lykke til!

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)