onsdag 30. mai 2012

Da er denne dagen snart over....

og jeg er altså et år eldre :) Bursdagen min har nå vært fin :) Først var det nå jobb, og det er jo ganske spesielt nå om dagene. På grunn av streiken, har vi kun tilsynsordning fra kl.10.00 til kl.14.00, men er på jobb i vanlig arbeidstid. Så bursdagen min har jeg altså brukt på å vaske all maleutstyret på avdelingen, he he... En grei og avslappende dag med andre ord...

I ettermiddag kom mine foreldre på et lite besøk, og vi serverte litt ost og kjeks :) Og selvsagt måtte vi også ha marsipankake :)















Av Roy fikk jeg et Samsung kamera, men det fikk jeg for noen dager siden, som jeg viste i dette innlegget :)

DVD, en engel og sjokolade av Hilde Kristin :)


Diddlblokk og et broderi fra Kjersti :)
Av to av mine brevvenninner fikk jeg disse gavene :)



Mine foreldre ga meg kr.300,-, så da satser jeg på å finne noe for de en av de nærmeste dagene :)






4 kommentarer:

Ummiega sa...

wonderful.

Astrid Margrete Dalen sa...

Den filmen er kjempe bra, har den i samlingen min selv...

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Det høres bra ut Astrid :) Vurderer å få sett den i helgen :)))

♥ Mys ♥ sa...

Koselig med bursdagsfeiring :)
Kaka ser yummy ut :)
Flotte gaver. Sett filmen?
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)