søndag 27. mai 2012

Bursdagsgave :))

Snille mannen min vet å glede meg ja :) På fredag kom han hjem med bursdagsgave til meg. Jeg har jo ikke bursdag helt enda, men jeg skulle få denne gaven på forhånd.... Det viste seg da at han har kjøpt Samsung kamera til meg :) Så nå må jeg bare bli flinkere med å ta bilder og tenker jeg :)))

Roy på Haveriet :) 
Først og fremst må jeg vel sette meg inn i kameraet... Jeg fikk nå prøvd meg litt i går da :) Så noen bilder fikk jeg tatt i går, da han og jeg var en liten tur i sentrum :))




























5 kommentarer:

Annelen sa...

Så flott gave du har fått :) No er det berre å knipse i vei :) Flotte bilder, savner virkelig Bergen. Ha ein flott søndag. klem

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Ja, ble kjempe glad for denne gaven :) Ja, jeg må nok bare knipse i vei nå :) Bli mye flinkere, enn å bare ta oppdateringsbilder av håndarbeidsprosjektene, he he...;)
Tusen takk :) Ja, det skjønner jeg, he he... En herlig å by og bo i, og enda mer herlig nå i disse solskinnsdager :)
Ha en strålende søndag :) Klem

minhverdagsblogg sa...

Så fint kamera du har fått Nina:-)

Flotte bilder:-)

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Ja, er ganske glad for det kameraet :) Og kjempe fine bilder får jeg med det og :))

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)