mandag 9. april 2012

Savner Roy allerede....

Som mange fikk med seg i fjor, så reiste Roy og jeg til Bulgaria som en bryllupsreise kombinert med sommerferie... Innlegget kan leses her
Dere som har lest dette innlegget før, vet at turen ikke endte helt som vi hadde planlagt...


Nå har Roy gått sykemeldt siden denne hendelsen, og har bare ventet på at det skal skje noe her. Omsider har det altså kommet fram at han må ha en bypass-operasjon, og i kveld reiste han på Haukeland Universitetssykehus... I morgen er det operasjon, og jeg gruer meg skikkelig. Man skulle jo nesten tro at det er jeg som skal gjennom denne operasjonen..
Jeg tenker meg at det helst går bra, men allikevel surrer tankene her, og jeg bare gleder meg til i morgen, når alt er overstått :) Akkurat nå er jeg kjempe glad for at jeg har fri fra jobb i morgen, for det kunne nok ha vært tøft å vært på jobb. Samtidig hadde det kanskje vært greit å være på jobb, så ikke tankene om operasjon kan gå løpsk... Hm, er nok ikke bare bare nei... Nå er jeg et menneske som er veldig følsom, så tårene kan komme når som helst, så slik sett, er jeg jammen glad jeg har ferie til og med i morgen...


Vel, nå skal jeg sette meg til brodering tenker jeg.... Kan være litt lurt, så ikke tankene surrer helt rundt her, he he :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)