fredag 13. april 2012

Å så deilig :)))))

Fy flate hvor herlig :) Ja, jeg fikk sove i natt :) Jeg ser fortsatt litt sliten ut, og kjenner at jeg ikke er helt uthvilt enda, men det var godt å få en natt med søvn nå :) Siden mandag kveld, hadde jeg fram til i går sovet ca. åtte timer :( Det er jammen ikke mye å skryte av nei... I går kveld sovnet jeg like før midnatt en gang, og sov helt til kl.08.00 i morges. Jeg tror nok jeg kunne ha sovet lengre, men kan jo heller ikke ta helt av her, he he :)


Jeg er jammen glad for at jeg tok kontakt med legekontoret mitt i går, og at dem hjalp meg i prosessen mot å få nattesøvnen min igjen :) Nå satser jeg på at de to- tre neste døgnene skal være likedan, for da er jeg nok klar for fight igjen tenker jeg :)


Nå skal jeg snart i gang med huslige ting her... Føler jeg har bitte litt energi til den slags i alle fall... Om jeg ikke får gjort så mye, så er nå noe bedre enn ingen ting... Og i ettermiddag skal jeg en tur opp og besøke Roy igjen :) Det skal bli godt å se ham igjen :) 


Ønsker dere alle sammen en riktig fin fredag :) Her skinner solen, og det er jo også herlig :))


1 kommentar:

Anne Britt sa...

Så godt å lese dette! Ikke gjør for mye da, og hvil deg bare mer. For du må finne igjen balansen, vet du. Hils til Roy da.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)