torsdag 5. april 2012

Min påskeferie så langt :)

 Den har i grunnen vært kjempe fin, selv om jeg har vært tidlig oppe hver morgen... I dag hadde jeg jo planer om å sove, men neida... Våknet kl.08.00 jeg... Får bare se positivt på det... Jeg får mye ut av dagen :) 
Jeg har allerede fått ryddet kjøkkenet, brodert litt og ryddet på badet :) Det er jammen godt med alt som er gjort :) Nå skal jeg bare slappe av her ved dataen en stund, før jeg gjør noe mer fornuftig...



Ja, må jo nevne min eventuelle nye kokk... Jeg tror han skal få øve seg bitte litt mer først.. Paien han laget i går, var god på smak :) Han var bare litt uheldig med bunnen, men ellers var han ganske så heldig med denne paien :)


Jeg har nå allerede hatt fri fra lørdag, og skal ha fri til og med tirsdag :) Må nok innrømme at det har vært kjempe godt med fri, og skal nyte den veldig godt :) Så langt har jeg ikke gjort annet enn å brodere, fått skrevet et brev, rydde leilighet, kaste ting og kost meg med solen vi har hatt :) I dag regner det, men dette skal nå ikke få stoppet meg i å kose meg videre :)


Jeg ønsker dere alle sammen en fin dag, og en riktig så god påske :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)