onsdag 4. april 2012

Min nye kokk??

Jeg vet nå ikke helt enda,for jeg må vel smake på maten før jeg uttaler meg helt, he he :) Allerede nå har Steffen laget paibunnen, og laget fyllet. Så nå er det bare og vente til den er ferdig i ettermiddag, og smake på den :) Han hadde lovet å lage denne franske paien til kjæresten sin, og da vil jo jeg også smake så klart, he he :)
Om paien faller i smak gjenstår jo å se da, men satser nå på det :) I så fall kan han gjerne komme hit hver dag og lage middag til oss, he he :) 
Ellers er nå Roy på HUS i dag også, for dem ble ikke ferdig med alle kontrollene i går. Nå nærmer det seg jo at han skal legges inn.... Gruer meg som bare det til han skal opereres, men det går nok helst bra :)

Nå skal jeg straks i gang med noe huslige ting tenker jeg... Burde jo ha kommet meg ut i det fine været da, men vil først få leiligheten klar til påske :)) Ha en strålende dag videre alle sammen :)



1 kommentar:

minhverdagsblogg sa...

Kan tenke meg at Steffen er en flink kokk og at paien smakte godt:-)

skjønner godt at du gruer deg til Roy skal opereres ,men det går bra:-)

Så fint broderi du har brodert,bare 14 dager..så flink du er:-)

God påske til dere.klem.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)