torsdag 12. april 2012

Jon Blund, hvor er du????

Hjelpe meg, hvor trøtt jeg er... Ser jo helt sløv ut jo :(


Fra mandag kveld, har jeg fått sovet ca. fem timer, så at jeg er trøtt nå, er jammen ikke rart... Det rare er at jeg ikke få sove, til tross for at jeg er så trøtt. Jeg tror rett og slett at jeg har blitt overtrøtt de lux :( Nå har jeg ligget helt i ro i mørke, i to timer, men ikke så mye som en liten dupp en gang har jeg fått til :( Vet snart ikke hva jeg skal gjøre for å få sove jeg..... 


1 kommentar:

Anne Britt sa...

Kjære Nina. Håper du har sovet i natt. Når en er utsatt for påkjenninger, blir en "oppgiret", da får en ikke slappet av (= overtrøtt). Som regel kommer søvnen til slutt. Drikk noe varmt, sitt i en stol med teppe rundt deg og "sløv", les noe spennende, hør på radio eller broder, rydd i skuffer.. Ikke bli liggende å irritere deg over at søvnen ikke kommer. Jeg pleier å stå opp og gjøre et eller annet når jeg er søvnløs. Det pleier å hjelpe. Mine erfaringer hjelper kanskje ikke deg, men det er i alle fall godt ment. God klem er sendt, kanskje det også kan hjelpe?

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)