lørdag 28. april 2012

Hentelapp i postkassen....

er så som så i postkassen, he he... I alle fall når det er et ork å komme seg ned på posten for å hente pakken.... Nå følte jeg for turen i dag, så da fikk jeg hentet tingene som jeg bestilte for ikke så lenge siden fra Nytt & Nyttig :)Å bo i en kjellerleilighet medfører kanskje litt ekstra med småkryp, og disse er ikke jeg noe særlig glad i... 
Så nå har vi investert i pest-a-repel, som skal holde skadedyr borte... Har vel ikke de helt store forhåpningene, men håper den får noen udyr til å holde seg borte i alle fall :)
Jeg er heller ikke den som baker mest, men det hender nå at jeg får lyst da, he he... Mange ganger står det i oppskriften, at bare eggehviten eller bare plommen skal brukes, og dermed stoppes jeg :( Tro det eller ei, men jeg er vel av de få som ikke får dette til, så nå har jeg også fått meg en eggeskiller :) Så nå er det bare å håpe at jeg får det til da :))
I samme pakke fikk jeg også bestilt meg trekk til sykkelen... Nå har den ikke blitt brukt så mye som jeg hadde håpet, så jeg ser jo litt rust og andre ting jeg ikke helt liker på den...;( Så nå har jeg fått trekk til den :)
Den siste tingen jeg hadde bestilt i denne pakken, var det jeg så mest fram til å få :) Nemlig denne greie strikkeorganisatoren :))) Nå er det bare å få den fylt opp med garn, og andre ting som hører til, så blir det vel enda mer system i alt garnet mitt :) Og kanskje ryddigere også, når jeg slipper to-tre poser med garn i Roy sitt garderobeskap :) Kanskje han blir glad da, he he :))








Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)