lørdag 28. april 2012

Helt utrolig,

men virkelig sant, he he... De siste årene har det jo virkelig gått unna med broderingen her, men de to siste ukene har jeg omtrent ikke rørt et broderi.... I stedet har jeg brukt de kveldene jeg har hatt tid til å strikke :) Nå er jeg omsider ferdig med kjolen som jeg har holdt på med i en god evighet nå... Jeg skal riktig nok strikke to lommer som skal syes på, og så skal det egentlig hekles en picotkant. I og med at jeg ikke kan hekle, så kan dette bli en stor utfordring. Jeg har nå denne boken liggende, så jeg skal nå ikke gi opp uten å prøve meg :)



2 kommentarer:

Nina`s hverdagsliv sa...

Du er kjempeflink min venn og så kjekt å følge med :) Goklem til deg :)

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk vennen :))

Goklem tilbake til deg :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)