tirsdag 17. april 2012

Har bytte ut brodering med strikketøyet :)

Det er jammen ikke ofte jeg legger bort broderingen, men nå har jeg gjort det... Eller, det ligger like ved her, men jeg ble rett og slett så møkka lei i går... Jeg oppdaget jo en feil med broderiet som jeg hadde begynt på, så jeg rakna det opp igjen. Nå begynte jeg så vidt på nytt, men jeg merket irritasjon mens jeg broderte...Da fant jeg ut at jeg får ta noen dagers pause fra broderingen... Så kanskje jeg får unna litt på strikkefronten også :) Dermed har kvelden i kveld, gått til å strikke :) Og jammen har jeg nå kommet et stykke på kjolen jeg holder på med :) Snart så jeg skal dele for ermene :)



3 kommentarer:

Anna Therese sa...

Er kjekt å strikke litt da :) Og iverfall når du strikker på en kjole. Bare eg kunne ha strikket kjoler. Men eg er ikke flink på armene! God helg Nina <3

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Ja, det er kjempe kjekt å strikke :) Kjolen jeg strikker er ikke vanskelig :) Ikke skal det være ermer her på denne nemlig :)))
God helg til deg også Anna Therese :)

Nina`s hverdagsliv sa...

Så koselig lesning min venn :) Og alltid kjekt å lese i bloggen din :) Klemmer fra Nina :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)