tirsdag 10. april 2012

Da er denne vonde dagen snart over....

Ja, for denne dagen har virkelig vært vond. Selv etter at jeg fikk vite at Roy var helt fin og stabil etter operasjonen, har følelsene mine vært opp og ned her. Selv om jeg innerst inne visste at dette skulle gå fint, så surret tankene om hva visst.... Merkelig det der, hvordan følelsene snur seg til negativ selv om man ikke vil det.. Jaja, nå er det i alle fall overstått :) I kveld (kl.19.00) da jeg ringte opp på HUS, fikk jeg vite at Roy pusten ved egen hjelp uten pustemaskin og at alt var fint med han :) Ikke noe er jo bedre enn det, og da rente tårene mine av glede :) Disse følelsene er virkelig merkelig ja....


Akkurat nå i kveld er jeg nå bare så trøtt, at jeg snart ikke ser tastaturet her. Joda, jeg har prøvd å sove, men nei, det fikk jeg ikke til... Jeg får vel prøve igjen snart, ved å legge meg til å se på TV... Det pleier å være god sovemedisin, he he :)

Vel, nå skal jeg bare innom Facebook og snoke litt, og så håper jeg på å få sove snart altså :) I morgen er det jobb, og så er det rett på Haukeland og besøke Roy :) 



Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld, og en god natt når den tid kommer :) 


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)