søndag 18. mars 2012

Skikkelig stor ommøblering her :)

Denne helgen har jeg bare slappet av, og ikke gjort stort annet enn å brodere og strikke... I alle fall på fredags ettermiddag og kveld :) I går fikk vi besøk av Steffen og Ina to ganger, og det var jo kjempe koselig :)


Dagen i dag har gått til ommøblering.. De helgene guttene er her, så reiser Steffen som oftest hjem til faren og sover. John-Martin har tatt sofaen i bruk, så i dag ble Roy og jeg enige om å kvitte oss med køyesengen til guttene... Han la ut bilde av den på Facebookprofilen sin og på Finn.no. Like etter la jeg dette bilde ut på en gruppe inne på Facebook.
Tre minutter etter var det en dame som ønsket den, og i ettermiddag ble sengen hentet av mannen hennes :) Det er så godt å se at andre kan bruke ting man selv ikke har bruk for. I alle fall ting som er helt brukenes :)


Da sengen var vel ute av huset, så flyttet Roy skrivekroken sin fra vårt soverom og inn på det tomme rommet :) 
Og så flyttet jeg scrappekroken min inn dit også :)) 
Så nå har vi altså gjort rommet om til et hobbyrom i stedet :) Litt greit å få det gjort, så slipper vi å ha stuen vår overfylt... Kanskje jeg blir flittigere med å sitte der framover også?!?! Jammen ikke godt å si, men tiden får vise :)


Da vil jeg få ønske alle sammen en fortsatt fin kveld :) Selv orker jeg ikke stort, for magen min er kjempe vond nå :( Vil helst bare legge meg ned på sofaen, men da er jeg redd for å sovne.... Jaja, får håpe smerten gir seg snart, så jeg kan få brodert bitte litt i kveld også :) 



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)