søndag 11. mars 2012

Jeg har nok...

alt for mange prosjekter på gang samtidig. Så slik sett er det vel kanskje ikke rart, at det sjelden blir noen ferdige prosjekter.... Jeg må nok bare skjerpe meg med dette, og heller gjøre ferdig et og et strikkeprosjekt framover... Akkurat nå har jeg tre strikketøy-prosjekter på gang.
Bak til venstre er en kjole påbegynt, til høyre ligger altså sokken som skal bli et par med denne :)


Nærmest er det et pannebånd som er nesten ferdig... Jeg mnå nok bare skjerpe meg altså... Er det noen av dere lesere som også har det slik, eller er dere flinke til å gjøre ferdig et og et prosjekt?


6 kommentarer:

Veronika K sa...

Hehe er nok slik jeg også....

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Hei Veronika :)
Ikke vondt ment, men det gledet meg å høre, he he :) Det er litt godt å vite at det ikke bare er jeg som er slik...

Veronika K sa...

Hehehe...
Har sikkert ørten labber på pinner,en lue,et lappeteppe til meg og et til min datter... 3 tepper til prematur og noe annet småplukk... No er eg begynt på genser til meg :P
Så du er ikke alene....

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

He he, er jo nesten verre enn meg du da....
Må vel strikke noen lappetepper etter hvert jeg også, med alt det restegarnet jeg har liggende her...

Annelen sa...

Heisann :)
Er nok ikkje aleine om å ha det slik. Eg og har nokre prosjekt, og enda fleire under planlegging... Eg prøva å sei til meg sjølv at det får bli med tanken. Men kjenner eg meg rett, så begynner eg vel på nokre fleire... ;)

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Hei Annelen :)
Det er nå litt godt å vite at vi er flere.... He he, kjenner til det der å ha flere under planlegging.. Har så lyst å begynne på noen nye prosjekter, men sier det samme, det får bli med tanken :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)