onsdag 1. februar 2012

Steffen 15 år :)


Det er helt utrolig å tenke på at dette lille nurket her, har nå rukket å bli 15 år :) Mon tro hvor alle årene har blitt av??? Det er utrolig å tenke på i grunnen.... Her er han ikke mange måneder gammel, mens neste bilde er tatt nå nylig.... Siden dem bor hos faren, så har jeg ikke fått feiret dagen hans noe da, men regner nå med at han har hatt en fin dag :)  



Samtidig som jeg fant bilde av Steffen, så fant jeg dette bildet også, he he... Det er da eldstemann som fylte 16 år i desember :) Jeg må bare spørre igjen jeg, hvor har disse årene blitt av??




1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

*Gratulerer med dagen* til Steffen:)
Moro å se bilder fra ungene dine var små og nå. Ufattelig som tida flyr. Har vondt for å tro at eldstejenta mi blir 23!!??!!
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)