søndag 26. februar 2012

Mine skritt har jeg aldri......

tenkt på før, men nå som jeg er med på Den Store Nyttårsmarsjen 2012 hos dytt.no, så ser jeg skritt i alt jeg gjør... Jeg har stort sett klart å holde meg rundt 10.000 skritt pr dag, men inni mellom har jeg vært under... Helgene er jeg veldig glad i å slappe av, og bare nyte stillheten, så jeg har mine tvil om lørdagene og søndagene...
Dagen i dag har det nå virkelig gått bra :) Nå hjalp det nok en del at Roy og jeg gikk ned til Vestkanten, i stedet for å busse ned. Og det ble jo noen skritt der nede også, mens vi kikket i butikker og handlet :) 







Nede på senteret traff jeg mine to kjære sønner, og dem hadde jentene sine med også :) Steffen og Ina var nå innom her på torsdag, og da fikk jeg hilst på henne for første gang :) En trivelig jente :)) 












Og i dag fikk jeg altså hilst på John-Martin sin jente også :) Hun var også kjempe trivelig :)


2 kommentarer:

gillisen sa...

Har du begynt med skrittteller du ,eg har ein men vet faktisk ikke hvordan den virker ,den virker ivertfall ikke som den skal ,flinke du.hyggeligt med svigerdøttre på besøk,Ønsker deg ei fin helg .Klem

♥ Mys ♥ sa...

Hei:)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
Ønsker deg en kjempefin uke!:)
Lykke til med skritt-tellingen!
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)