søndag 12. februar 2012

Koselig besøk :)


Jeg hadde akkurat lagt ut forrige innlegg, da jeg ringte for å gratulere min kjære mamma med morsdagen :) Da fikk jeg vite at dem skulle komme innom hit en tur :) Dette passet jo veldig bra, siden jeg hadde et kort og en liten gave til henne :) 






Dem hadde med seg Angelica også, og det var jo kjempe koselig :) Hun er bare så herlig, akkurat som de tre andre tantebarna mine :)) Det er utrolig artig å høre på henne når hun snakker, for hun har fått seg en snev av sørlandsdialekt i talen sin :))) 




1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Så flott et kort du har laget til din mamma. Tenker hun ble glad for det!:)
Super bretting inni.

Herlige roser i kinna på Angelica:) Koselig med besøk:) Så bra ho tar inn sørlandsdialekt i talen sin...hehe...

Klem fra ei sørlandsberte :D

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)