tirsdag 24. januar 2012

Ting tar tid av og til...

I alle fall hos meg når det gjelder enkelte ting. I juni i fjor farget jeg jo håret til Steffen svart. To uker senere kjøpte jeg samme fargepakke, for da å gjøre det samme med mitt hår... 
Joda, planen var jo å få det gjort med det samme, men ting tar tid altså. Syv måneder har jeg brukt på å få det gjort.... Nå er jo jeg brun i håret fra før, så jeg var usikker på hvordan det ville bli, og om det i det hele tatt ville syntes i håret mitt... Jammen gjorde det nå det :) Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet :) Eneste minuset var at hånden ikke var så fornøyd....




Legger ved et før bilde, bare for å vise forskjellen...;)



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

*Gratulerer med ny hårfarge!*
Så kjempefin du ble :D
...moro å forandre litt på håret:)

Hehe... ja av og til tar noen ting himla tid:)
Sånn er det bare!

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)