fredag 20. januar 2012

Sykemeldt...;(

Det var jo bare det som manglet nå som jeg var så godt i gang med å få unna disse UFO prosjektene mine... Nå blir det nok ikke så alt for mye brodering de neste dagene nemlig :(

I går da jeg kom hjem fra jobb, fikk jeg plutselig smerter inni venstre håndflate... Jeg fant nå fram støttebandasjen min, og tenkte at den har nå pleid å hjelpe meg før. Nå var jeg jo sikker på at jeg hadde fått en senebetennelse.... Jeg kom meg på jobb i dag, men ut på dagen var hånden blitt ganske hoven og enda verre :(



Det endte med at jeg reiste på Vestkanten og bare ventet på at legevakten skulle åpne... Vel inne hos legen fikk jeg beskjed om at det nok var en overbelastning, som var årsaken til smertene og hevelsen i armen min... Så nå er jeg altså sykemeldt og får holde armen mest mulig i ro... 


Nå kjenner jeg på armen, at det er på tide å la den få slappe av igjen.. Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :)


2 kommentarer:

Anne Britt sa...

Uff da. Dumt når slikt skjer. Og forresten - takk for at du ble følger på min nye blogg.

♥ Mys ♥ sa...

Hei vennen :)

Kjempeleit å høre at du har fått en overbelastning og må holde armen i ro:(
Håper det går fort over og at du er flink til å følge doktorens beskjed;)

Kos deg masse i helga!

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)