lørdag 7. januar 2012

Jeg ble veldig glad...

da jeg gikk på vekten i morges…. Nå har jeg ikke fått fulgt med på disse forbaska kiloene mine de siste månedene, for badevekten vår hadde røket..

I forrige uke havnet vi på Jernia på Vestkanten, hvor dem solgte vekter til kr.69,-. Dermed slo vi til og kjøpte oss en ny. Allerede mandag stilte jeg meg på den, og likte ikke helt tallene som kom fram L Jeg bestemte meg da for å begynne å gjøre noe med det, men enda har jeg ikke kommet i gang.

Nå er jeg litt unnskyldt, for denne uken ble nå litt amputert føler jeg. Skrittelleren som jeg fikk av mine foreldre til jul brukte jeg både mandag, tirsdag og onsdag, men fikk den ikke til å virke helt rett. Så den må jeg nå prøve å få til i løpet av helgen J

Onsdag ble jeg plutselig så utrolig kvalm ut på dagen L Vel hjemme la jeg meg rett ut på sofaen, og var så kvalm, at jeg ikke orket noen ting… Lå bare og irriterte meg over min egen stønning, he he… Etter en liten stund brakte det løs, og det viste seg at jeg hadde fått omgangssyken L Nå er jeg endelig helt fin igjen, og jeg må innrømme at jeg ble utrolig glad i morges…

Jeg stilte meg nemlig på vekten, og den viste hele to kilo mindre, enn hva den viste på mandag J J Så noe positivt kom det altså ut av omgangssyken også.


Dette vekttapet ga meg selvsagt litt motivasjon, så fra mandag av er det ingen bønn… Da skal jeg tenke mer over hva jeg spiser, når jeg spiser og ikke minst å bevege meg enda mer enn hva jeg gjør i forbindelse med jobben.

Vel, nok mas om omgangssyke og vekt.. Nå skal jeg kose meg videre med rydding, kasting og sortering J Og så blir det nok mer brodering tenker jeg, og kanskje jeg får unna et brev J J

Ønsker alle sammen en strålende lørdag J


2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei igjen! :D

Hehe...så du hadde på følelsen at jeg ville komme med ønske om å kjøpe pingvin-broderiet? Kjenner meg godt du:)

Ser du har funnet den eneste positive tingen med omgangssyka - vekttap! Er jo ikke å forrakte det...hehe:)

Ønsker deg masse lykke til på mandag! En liten rask kveldstur og minimal spising innimellom måltidene og litt mindre til hvert måltid gjør susen:)

Ha en superduper lørdag og kos deg med syslene dine <l:)

*Klemmer fra Inger*

Anne Britt sa...

Badevekter viser merkelig nok aldri "riktig" tall! Jeg vet det, for jeg har kastet flere(!) Omgangssyke er godt for noe. Vi har hatt en slags influensa her i huset hele jula, og på den andre halvparten vistes det et tydelig og stort vekttap. Men ikke hos meg! Jeg får øket appetitt jeg!
Håper tapet ditt varer, for det gjør godt med slike oppmuntringer.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)