fredag 6. januar 2012

Gies bort mot porto :)

I dag har Roy og jeg fått ryddet og kastet mye. Nå vil jeg ikke kaste ting som er helt i orden, og som andre kan bruke.

Så nå lurer jeg på om noen er interessert i disse tingene/bøkene:
Jeg, meg og mitt
Bok om sex og pubertet for tenåringer (virker veldig interessant) DENNE ER NÅ GITT BORT

Forferdelig forelsket
Bok om kjærlighet, følelser og kyssing.
Dette er en tøff og morsom bok om forelskelse og kjærlighet! Den er full av interessante fakta, morsomme tips, horoskop, tester, oppskrifter, sitater, topplister og mye mer om temaet kjærlighet.

Kinesisk spådomspinner
Gir hjelp og gode råd når du står overfor hverdagens utfordringer. Med dette settet kan du ta i bruk kinesiske tradisjoner og opprette forbindelse med himmelens visdom- Tao.









1 kommentar:

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Da er boken "Jeg, meg og mitt" borte...;) Kinesiske spådomspinner og boka om kjærlighet venter fortsatt på nye eiere :))

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)