søndag 8. januar 2012

Det har blitt...

lite brodering denne helgen, men litt har jeg nå fått gjort… Natt til i går fant jeg fram dette broderiet igjen….






Og i går og i dag har jeg nå fått brodert litt på det J




Jeg har nå funnet ut at før jeg får begynne på et nytt broderi, så skal jeg få unna en god del av UFO’ene mine… Så får jeg se hvor mange jeg får gjort da, før jeg ikke klarer å la være og starte på et nytt, he-he J

Nå skal jeg surfe litt på nett tenker jeg, og så blir det vel så jeg broderer videre tenker jeg.... Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld!!!


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

God søndag kveld min venn :)
Tror jeg har sagt det hundre ganger før, men jeg er så utrolig imponert over farten du har på broderingen din:D
Det er så moro å se hva du tryller frem på null komma niks:)
Og dette broderiet kommer til å bli knallfint det også:)
Har kikket gjennom mine broderier idag og har veldig lyst til å brodere på de, men lukket lokket på eska og håper de er borte neste gang jeg kikker der ...he..he..he..
*Søndagsklem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)