tirsdag 17. januar 2012

Det er nok ingen fare....

for at dette broderiet ikke skal bli ferdig før til jul igjen J J Det har gått virkelig unna, og jeg ser allerede fram til å få begynt på neste UFO som jeg har liggende. Joda, jeg har veldig lyst til å begynne på et nytt broderi, men jeg må bare være sta.. Det er jammen på tide at jeg får ferdig alle UFO’ene som jeg har hatt liggende veldig lenge her..

Nå skal jeg få laget meg morgendagens niste, og så kanskje det blir bitte litt mer brodering etterpå J Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld J


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Oj, må jammen si det går unna med broderingen hos deg:)
Fortsetter du slik, vil kanskje UFO- haugen din være tom i løpet av året:)
Gleder meg til å se broderiet IRL:)

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)