lørdag 7. januar 2012

Da har jeg et mindre prosjekt liggende...

Jeg har omsider blitt ferdig med et broderi, som har ligget veldig lenge her.. Nå begynte jeg på det for lenge siden, men så ble det lagt bort til fordel for et annet broderi…

Her i slutten av desember fant jeg det fram igjen J



Og nå er jeg altså ferdig med det.. Nå er bare det store spørsmålet… Hva skal jeg gjøre med det??? Planen var å gi det til et tantebarn, men siden det har gått så lang tid er han for stor… Om noen er interessert i å kjøpe det, så kan det jo hende at vi blir enige om pris også J

Bilder av broderiet finner dere her




1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei:)

Jeg vil gjerne kjøpe pingvin-broderiet:) Syns det er så artig!
Ønsker deg en kjempefin lørdag og håper formen er god igjen:)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)