tirsdag 10. januar 2012

Broderingen tar....

helt overhånd her… Jeg er så ivrig på å få ferdig dette bildet, at jeg nesten glemmer tid og sted. Nå måtte jeg i alle fall legge det fra meg for i kveld, for det ble rett og slett for varmt, he-he. Jeg er jo så varm av meg, mens Roy fryser litt mer enn meg. Så i kveld har han satt ovnen på fullt, og tent mange telys her. Det er jo kjempe koselig med telys J Problemet er bare at varmen fra de og ovnen, og da stålampen rett over meg blir i meste laget for meg, he-he J Er helt svett her, men skal nok få brodert mer i morgen… Satser på å få bildet ferdig i løpet av uken, så jeg kan finne fram neste broderi… J

Nå vil jeg få ønske dere alle sammen en fortsatt fin kveld JJJ

1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Åååååh så nydelig det kommer til å bli:)) Flink du er!:D
Ønsker deg en kjempefin lille lørdag! Kos deg:)
*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)