søndag 25. desember 2011

Ønsker alle sammen en kjempe fin 1.juledag :)

Gave fra min kjære mann :)
Jeg har lenge snakket om at jeg ønsker meg brødrister, og jammen fikk jeg det av ham i går :)
Og ikke minst er jeg veldig glad i vesker, og denne var jo en veldig grei størrelse på :)


John-Martin ga meg en veldig fin gave :)









Steffen hadde kjøpt en fin kakeboks til oss, så da er det vel best at jeg baker noe så jeg får fylt den opp :)








Av mine foreldre fikk jeg noe jeg ønsket også... Nemlig en skritteller :) Denne skal jeg nok få tatt i bruk allerede på tirsdag :) Sammen med Roy fikk jeg to andre ønsker fra dem :)
Min søster og familien hadde også fått med seg hva vi ønsket oss, og derfra fikk vi en riskoker :) Har hørt mange skryte av den risen som laget med riskoker, så jeg er virkelig spent nå :)
Roger og damen hadde kjøpt serviettholder og servietter til oss :) Dette ønsket vi oss også, så vi fikk altså bare ting fra ønskelisten vår :)
Fra min svigerinne og svoger, fikk jeg noen herlige sokker :) Gode å ha på seg, og fine i mønster og farge :)

Fra jobben fikk jeg en kjempe fin fleecejakke, og fra en på avdelingen fikk jeg denne kjempe fine koppen :)








Fra mine brevvenner som jeg bytter gaver med, fikk jeg også mye fint :)
Inger :)










Andrea :)










Kjersti :)










Gunn-Helen :)










Hilde Kristin :)










Kine :)










Tusen takk alle sammen :) Jeg ble kjempe fornøyd med alt jeg fikk :)

Nå skal jeg snart i gang her, med baking og litt rydding :) Ellers skal jeg fylle dagen med avslapping, brevskriving og brodering :)

Fortsatt god jul alle sammen :)))



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Så mye fint du har fått :)
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)