mandag 26. desember 2011

Julehelgen er over....

I alle fall for min del... I morgen er det nemlig jobb igjen.. Samtidig som jeg kunne tenkt meg å være hjemme, så skal det nå bli godt å komme i gang igjen :) Og så er det jo bare tre dager, for jeg har ordnet meg fri på fredag :)
Dagen i dag har gått rolig for seg... Jeg har rett og slett blitt tatt av latskapen... Så jeg har ikke gjort noe særlig annet enn å slappe av i hele dag....

Det har nå gått unna på broderingen :) Nå er jeg litt smålei julemotiv, så julestrømpen har blitt liggende nå i kveld... Jeg ligger nå såpass godt an på den, at jeg tar en pause med god samvittighet...






Dette motivet her fant jeg igjen nå i kveld..... Og nå blir det så jeg satser på det..



Som det kommer fram fra bildene, så har jeg nå fått brodert litt på det i kveld :)



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg!:)
Så flink du er med broderingen:D
Er det pingvinene du har begynt på?
Jeg har også lyst til å brodere - kan du sende over litt broderingsånd til meg?
Idag kommer Camilla og kjæresten på middag. Han kom til Grimstad igår, så ho ble igjen der etter middagen hos farmor og farfar.
Vi skal ha kalkun med alskens nam nam tilbehør:)
Kos deg masse i romjula min venn:)
*Romjulsklemmer fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)