søndag 18. desember 2011

4.søndag i advent :)

Da er snart 4.søndag i advent ferdig også, og lysene skal få brenne helt ned i kveld :)





Jeg har nå brukt kvelden til å jobbe litt med en julegave til neste år igjen ;)



Nå har jeg kommet et godt stykke på den påbegynte julestrømpen... Er faktisk ikke så mye igjen. Jeg har nå allerede begynt å grue meg litt til å montere den. Har aldri gjort slikt før, men skal vel klare dette og :))





I tillegg har jeg begynt å strikke på en kjole. Oppskriften jeg har er på dansk, men satser på at jeg skal få det til allikevel :-) :-)








Ellers i dag har jeg fått bakt kakemenn, og i morgen satser jeg på å bake krumkaker og serinakaker :) Planen var å bake det i dag, men så må jeg kjøpe kakebokser først...


Nå ønsker jeg bare alle sammen en fortsatt fin kveld :)
Jeg ser nå at innlegget mitt blir litt merkelig, for blogspot er ikke helt som den skal... Jaja, satser på at det blir bra igjen til neste blogginnlegg :))




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)