lørdag 26. november 2011

Vinnere av give away er trukket :)

Jeg har nå fått trukket vinnerne av min GIVE AWAY J

Etter å ha klippet lapper med deltakernes navn på, brettet Roy dem sammen. Dermed hadde jeg ingen som helst anelse om hvilken lapp som var hvem for å si det slik.


Jeg trakk så ut tre lapper, og vinnerne ble…….











Broderipakken blir sendt til: Lise

Boka: Livet etter Slottsparken sendes til: Veronika

Forundringspakken med scrapbookingting sendes til: Guri

Da har jeg bare igjen å gratulere dere tre, og pakkene blir sendt til dere så fort jeg mottar adressen deres J Gratulerer så mye alle tre JJ

1 kommentar:

Guri sa...

Jøsses. Så heldig eg er som får ein overraskelse i posten. Gleder meg. Har sendt adressa mi på epost til deg.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)