fredag 18. november 2011

GIVE AWAY :)

Da har jeg passert 10.000 lesere i bloggen min, og da har jeg lyst å feire dette med en liten give away J Trekningen vil skje 26.november.
Det du trenger å gjøre for å ha mulighet til å være en av vinnerene er å velge et av valgene nedefor:

1. Link til denne give awayen på bloggen din J

2. Like siden min (Ninas-hobby-og-hverdagsblogg) på Facebook, og dele den på siden din. Her er det også viktig at du skriver en kommentar om at du har delt den, slik at jeg ser det J

3. Kommentere dette innlegget J

Du må også huske å skrive hvilken av disse give away gavene du ønsker:

En forundringspakke med scrapbooking ting

Broderipakke med fire julemotiver






Boken: Livet etter Slottsparken










3 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei! :o)

Gratulerer med 10.000 besøkende!
Koselig med giveaway´s.
Siden jeg ikke har facebook, kan jeg ikke delta på denne...buhu..
Ha en fantastisk fin helg!

*Klem fra Inger*

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Hei :)

Tusen takk Inger :) Ja, det er koselig med giveaway's :) Og jeg tar deg med i trekningen når den skal skje... Jeg så at jeg hadde glemt å ta med at du trenger ikke å velge alle tre, så det har jeg endret på nå :)

Ønsker deg en fortsatt fin helg :))

Klem :)

Guri sa...

Eg blir med på feiringa di! Har linka til bloggen din i sidebar. Viss eg skulle vera så heldig å vinne, ønsker eg scrappestæsj. Alltid kjekt med nåke nytt :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)