lørdag 15. oktober 2011

streptokokktonsillitt

Uff da, hvor treg jeg har vært med oppdatering den siste uken da L Jeg må bare beklage, men jeg har rett og slett ikke hatt overskudd i uken som gikk. Og fra torsdag til i dag, har formen vært helt elendig… Jeg er fortsatt ikke helt i form, men føler meg litt bedre nå som feberen ikke herjer så mye i kroppen. I dag har jeg nå vært hos legen, og det viste seg at jeg har fått meg en kraftig halsbetennelse L Og ikke minst fikk jeg bekreftet mistanken min om at den stive og støle nakken min kom av denne dritten. Nå skal jeg bare holde meg i ro til og med onsdag, og da håper jeg at penicillinkuren har tatt knekken på halsbetennelsen her.

Ønsker alle sammen en riktig fin lørdag, og en fortsatt god helg J




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)