søndag 30. oktober 2011

Lite oppdatering...

Uff ja, jeg har vært utrolig treg på oppdateringen om dagene L Jeg har rett og slett ikke følt for noe blogging, og ikke har jeg noe særlig å blogge om. Nå som jeg har lagt broderingen på hyllen, og holder på med prosjekter som skal bli julegaver, ja så kan jeg jo ikke legge det ut på bloggen… Jeg kan nå si så mye at det går i strikking nå om dagene, og det går unna J

I uken som gikk, skjedde det nå ikke de store tingene her. Dagene gikk til å jobbe, og så slappe av om ettermiddagene. Da ble det stort sett litt surfing på nettet, strikking og TV-titting…J

Nå i helgen har Roy og jeg bare vært hjemme. I går fikk nå Roy et illebefinnende også, he-he… Ikke verre enn et bakeinnfall altså.. Dermed har det blitt deilig sjokoladekake til kaffeen her i går og i dag J Jeg fikk nå skrevet et brev i går, og det var koselig å få skrevet brev igjen. Nå har det blitt lite av den slags de to siste ukene, så jeg håper jeg får unna enda et i kveld J

Vel, da vil jeg ønske dere alle sammen en fortsatt fin søndags kveld J






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)