lørdag 8. oktober 2011

Jeg har visst mer enn nok å gripe tak i ja...;)

I går kveld begynte jeg på et nytt broderi. Jeg burde nok ikke ha gjort det, for da jeg ryddet i dag, fant jeg ikke få påbegynte prosjekter. I kveld har jeg startet med juleløperen, og så får jeg prøve å få ferdig denne haugen med påbegynte prosjekter. Dermed vil det nok ikke bare bli brodert på det nye motivet…



Nå skal jeg nå kose meg litt på nett, og så er det å fortsette med juleløperen…;) Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld J


2 kommentarer:

aama sa...

jamenn er du flink til å brodere, og så effektiv...jeg har masse sånne småprosjekter liggende, men begynner på nye ting hele tiden:)

Ha en fin søndag:)

Magjool sa...

du er ei driftig dame ,må eg sei ,hadde bare eg vert såpass,eg hekler for det meste,men eg er så urolig av meg ,må helst holde på med noe ute,men no er det snart vinter,så kanskje det blir meir håndarbeid da,men så finner eg alltid nye opppussings objekt ,male etc,det er noe eg liker.Men du er flink,og attpåtil er du på jobb.Klem fra Magnhild

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)