torsdag 6. oktober 2011

Å herregud for en he..... dag...



Denne uken har jeg virkelig slitt med å være punktlig på jobb. Riktig nok var jeg bare to-tre minutter for sent ute på mandag, mens tirsdag var jeg et kvarter. Dette var i utgangspunktet bussen sin skyld da. Jeg kan jo ikke noe for at det er litt kluss der, nå som Skyss har gjort om hele busstilbudet her i Bergen. Dagen i dag start startet nå enda verre for å si det slik…


Jeg skulle ha senvakt i dag, og den begynner kl.08.30 i barnehagen. Så når jeg da våknet 3 minutter før arbeidstiden begynte, slet jeg litt, og kom med et FAEN i det jeg stod opp. Roy ble nok vekket av dette, for like etter stod han opp. Takket være at han tilbød seg å kjøre meg, ble jeg bare 2o minutter for sen på jobben. Dagen på jobb har nå gått fint, men jammen merkes det hele dagen at man har vært sent ute. I alle fall ble dagen min litt slitsom, og jeg følte jeg hele tiden hang litt etter.et nå enda verre for å si det slik…

Hadde nå forsovingen vært det eneste kjedelige jeg opplevde i dag, men den gang ei. Da jeg skulle hjem, virket ikke busskortet mitt L Skjønte jo ikke noe, men oppdaget da at busskortet gikk ut i går… Bussjåføren var nå heldigvis snill, og lot meg sitte på ned til Loddefjord Terminal…J Derfra ble det så jeg gikk hjem, så fikk nå litt trim på vei hjem, he-he…. Noen andre som har opplevd slike trasige

dager?


Nå har heldigvis ettermiddagen og kvelden gått fint, og jeg håper det fortsetter slik til jeg finner sengen rundt midnatt..;) Jeg skal nå prøve å komme i gang med et brev nå, så det skal nok gå fint tenker jeg J Ha en fin kveld videre alle sammen J




2 kommentarer:

aama sa...

noen dager er bare sånn..alt går galt fra en står opp og til en legger seg...heldigvis er slike dager sjeldne, for jamenn blir en sliten av det! Håper dagen i morgen blir bedre da, Nina:)

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk for kommentaren :)
Ja, det har du så rett i... Slike dager er heldigvis sjeldne ja... Så jeg satser på at morgendagen blir mye bedre :)))

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)