søndag 23. oktober 2011

En skikkelig slapp søndag...

Dette har virkelig vært en skikkelig sløvesøndag… L Jeg hadde så mye på planen, som jeg så gjerne skulle ha gjort. Nå føler jeg nemlig at dette er den eneste dagen i uken, at jeg får gjort noe i leiligheten, siden jeg som oftest er for sliten til det i ukedagene. Jeg får jo litt dårlig samvittighet også når jeg ikke gjør noe i leiligheten, men får heller prøve å få tatt noe i ukedagene framover nå. Kan vel ikke driste meg til å love det overfor Roy, men jeg skal nå prøve å bli litt flinkere med det huslige.

Denne helgen har vi hatt guttene mine her, og det har jo vært kjempe koselig som vanlig J I går reiste guttene og jeg en tur til mine foreldre. Planen var jo buss fra hjemplassen og til Loddefjord Terminal, og dette gikk jo kjempe bra. Bussen kom den nemlig J Nede på terminalen ble vi nå stående, for buss nr.20 som vi skulle ta kom jo aldri L Det er søren meg ikke noe nytt at det er kluss med bussen her i byen, etter at SKYSS la om alt. Titt og ofte uteblir busser, eller dem kommer alt for sen i forhold til rutene sine L Det endte med at jeg ringte min far, og så kom han og hentet oss ved Vestkanten.. J

Hjemme hos mine foreldre var det allerede fullt hus. Min bror, damen hans Thordis, Angelica, Ida (Thordis sin datter), Mathilde, Henriette og Trond Leander var der, og så kom altså vi tre i tillegg. Med andre ord fullt hus, og stormende jubel, he-he J Vi fikk servert rundstykker og vafler, og stor koste oss J Det er dessverre alt for sjelden jeg er hos mine foreldre, så jeg må vel prøve å skjerpe meg der også.







I morges var det å stå tidlig opp, for å være sikker på at Steffen kom seg opp og på jobb. John-Martin reiste hjemover til faren i 17-tiden, og siden da har jeg bare sløvet her i sofaen ved dataen inni mellom masse strikking. Ikke rart jeg da ikke har kommet i gang med huslige ting, men det er nå kjekt å se at strikketøyet jeg holder på med vokser J

Nå skal jeg i alle fall snart logge av og se Åndenes makt, og ikke minst finne fram strikketøyet igjen J Ønsker alle lesere en fortsatt fin kveld J





2 kommentarer:

Ranita sa...

Kjenner igjen den ikkestrekketil følelsen Nina, men hvis man ser på hobbyfronten så trekker vi jo til og vel som det :P Ha en fin kveld og kos deg med strikketøyet

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk for koselig kommentar Ranita :) Er nesten godt å høre at jeg ikke er alene om å ha den følelsen om å ikke strekke til... Ja, slik sett så gjør vi jo det ;)

Ønsker deg også en fin kveld :) Kose deg med heklingen din :)))

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)