mandag 3. oktober 2011

Å strikke...

er så koselig syns jeg, men det har blitt alt for lite av den slags de siste månedene. Jeg begynte så fint på en tunika her i sommer, men den slet jeg veldig med. Den ble dermed lagt bort, og så begynte jeg på en annen tunika. Jeg har fått strikket litt på den inni mellom, men som nevnt har det blitt alt for lite av det. I går koste jeg med når strikketøyet vokste, og jeg oppdaget at det kun var ti cm igjen å strikke….. Den gleden varte derimot ikke lenge…;( Jeg oppdaget nemlig at jeg hadde gjort en feil litt lengre nede på tunikaen L Dermed måtte jeg rakne opp en god del igjen… I ettermiddag har jeg fått strikket litt igjen, og jeg håper jeg får gjort denne tunikaen ferdig uten flere feil nå…

Ellers har jeg fått brodert en god del, og snart er gutten som spiller trekkspill ferdig også :) Nå er det bare noen få korssting igjen, og litt attersting..;)

Resten av kvelden nå, skal jeg prøve å få begynt på et brev... Har vært utrolig treg på den fronten i det siste, så må vel skjerpe meg der også....

Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld :)))

1 kommentar:

Annelen sa...

Så kjedelig med den tunikaen då, men no kjem den nok til å bli ferdig i ein fei ;)
Så flott broderi du holder på med :)
Eg burde nok fått komt igang med genseren eg helder på med...
Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)