mandag 26. september 2011

Savner visakortet mitt....;(

Min største skrekk har alltid vært å miste eller å rote bort visakortet mitt…. Og i formiddag oppdaget jeg at jeg jammen har klart dette nå L Enten har jeg mista det på fredag, da jeg var i butikken og brukte det, eller så har jeg rota det helt bort. Jeg har nå leita her hjemme, og siden det ikke har dukket opp, så har jeg nok mista det…. Nå har jeg i alle fall sperra det, og må vente en uke på nytt visakort…. Ikke noe kjekt å være uten det kortet, men det er jo ikke noe å gjøre med. Håper bare ingen har funnet det i løpet av helgen, og har fått misbrukt det….. Får bare satse på at det går fint, og at jeg aldri flere ganger opplever dette igjen…;)

Ellers har dagen i dag vært ganske tung… Grunnen til dette er nok den samme tingen som jeg nevnte i bloggen i går. Jeg prøvde å få tak i legen min i dag, men det var rett og slett håpløst å komme gjennom på telefonen. Nå er det bare å prøve og få ringt til legekontoret igjen i morgen, for jeg må finne en løsning til denne tiltaksløsheten.. Det er nemlig ikke noe kjekt å ikke orke noe særlig annet enn å jobbe. Vil jo ikke ha et liv der det kun skal være jobb og så totalt sløving på sofaen heller….

Vel, da skal jeg finne fram strikketøyet mitt igjen… Det orker jeg nå i tillegg til brodering J Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld J J






Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)