søndag 11. september 2011

Planer er ikke lett å gjennomføre....

Jeg hadde mange planer for helgen, men det er ikke mange av dem jeg har fått gjennomført…..

Nå har jeg hatt guttene mine her og i helgen, og dermed mindre tid på data…;) Det var med dette i baktankene, at jeg la alle planene mine. Steffen pleier som oftest å ha med sin egen data, men ikke de to siste helgene. Så dermed regnet jeg med dette denne helgen også, og det stemte. Til tross for at han dermed lånte min datamaskin en del, ble det nå ikke gjort noe særlig av planene mine.......

Helgen har rett og slett gått unna med brodering :) Nå er jeg godt i gang med et nytt broderi, til tross for at jeg har noen påbegynte prosjekter jeg burde fått ferdig.






Jeg fant også optimistisk fram juleløperen til Inger, for å gjøre den ferdig. Nå fikk jeg brodert en del på den på fredag da, men har fortsatt kantene igjen på den. Og så litt attersting, og litt på kaninen. Det går med andre ord tregt med den, men ferdig til jul blir løperen, he-he ;)






Jeg har nå også fått ferdig et brev, og vurderer å skrive et til i løpet av kvelden. Og så regner jeg med at det blir enda mer brodering, he-he....;)

Værmessig har denne helgen vært regnfull ;( Roy og jeg hadde lyst å reise til sentrum i går… Det var nemlig mye som skjedde, deriblant matfestival. Vi orket nå ikke å reise ned dit, siden været var som det var. Riktignok finnes det ikke dårlig vær, bare dårlige klær, men allikevel.

Da ønsker jeg alle mine lesere en fortsatt fin søndags kveld :))))

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)