onsdag 28. september 2011

En kjempe koselig overraskelse :)))

Jeg er av den typen som liker veldig godt å overraske folk, men jeg er ikke alltid like flink med å gjøre det… I dag ble jeg nå selv overrasket med en fin gave i brevet fra Annelen J Tusen takk for den fine Toffifee esken J Du er så flink med den scrappingen din du J


Ellers ser jeg på besøkertallet mitt her på bloggen, at det nærmer seg så jeg skal ha en give away…..;)))


Nå vil jeg bare ønske alle sammen en fortsatt fin onsdag J Kose dere masse med deres sysler. Selv skal jeg slappe av med litt brodering og strikking, og ikke minst må jeg vel få gjort litt huslige ting også etter hvert, he he…;)




3 kommentarer:

Annelen sa...

Ååå kjære vakre vene, har du lagt den ut på bloggen din du ;)Ha ein flott dag :)

Anne Britt sa...

Så hyggelig overraskelse! Og du er jammen flittig. Jeg er mer sånn hagemenneske, jeg, men jeg broderer og strikker også,holder fremdeles på med prosjekt selbuvott som skal være ferdig til jul, og er oppe i et bra antall. Må bare stå på, for tre stk. forsvant i sommer som gave. Ønsker dere en fin dag. Vi har nettopp hatt en praktfull uke i Molde, og nå er det sommer her hjemme. I dag skal jeg treffe kafegjengen min. Klem fra meg.

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Klart jeg måtte legge ut den finne esken din Annelen :)))
Ønsker deg en fin kveld og en strålende helg :D

Ja, det var en kjempe hyggelig overraskelse :) Tusen takk for det Anne Britt :) Du skal nok se at du blir ferdig med riktig antall selbuvotter før jul :)
Ønsker deg en kjempe fin kveld, og en strålende helg :))
Her i Bergen har vi også hatt sommer nå, og det er jo rett og slett herlig :) Håper både dere og vi får noen dager til med så fint vær. Håper du hadde en fin tid med kafegjengen din :)
Skal hilse fra Roy :-))
Klem :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)